Hampus födelsedagspresent har varit planerad i månader, han har fått små ledtrådar men som mer förvirrar än leder på vad det är för present jag köpt. Men när jag sista dagarna före här sa att han oavsett vad det är inte får bli arg för presenten så blev han nog mest nervös😂 (eller!?😅). Jag hade sagt att jag skulle försöka fixa barnvakt till lördagen då han "eventuellt" skulle få presenten, och barnvakten blev moster Anna. Elvira fick sova där från fredagen, jag skylde på att vi skulle behöva gå upp så tidigt så det blev bäst så för Annas skull 🤷🏼‍♀️.

Väckarklockan ringde 04.00, då väckte jag hampus (ovetandes om vad klockan egentligen var) med ett födelsedagskort👇🏻
(null)

Restaurangen visste han såklart inte vart den låg, så han fick googla det och insåg då att vi skulle till Budapest.
Då fick han även mammas present- fickpengar till resan🙌🏻⭐️.
Jag hade förberett packningen, han fick bara kontrollera snabbt och sen kom pappa och hämtade oss vid 05 tiden för att skjutsa oss till Arlanda🙏🏻❤️.

På Arlanda tog vi en Arlandafrukost innan vi boardade på planet.
Flygningen tog lite drygt två timmar, så vi hann med ett litet snacksmål även där
(null)

Flygningen kändes sååå snabb och enkel!

Framme!

Vi tog en taxi till hotellet där vi lämnade av bagaget för att gå ut på stan och äta lunch. Det är varmt här, runt 20 grader, så det blev en lunch på en uteservering👌🏻.
Vid 14 gick vi tillbaka till hotellet för att checka in och ta en välbehövd powernap!!
(null)

Följt av monopolspelande i miniformat.

Middagen åt vi på en restaurang som låg på en jättemysig gågata, ska försöka ta reda på vad gatan heter för den vill jag tillbaka till!

Halloumisallad
(null)

Klockan är 21.30 och Hampus har förståeligt nog deckat, så jag passar på å skriva om dagen här 😅
Vi har inte planerat dem kommande dagarna mer än att vi ska ta det som det kommer och göra de sakerna vi känner för för dagen. Men om det får ni höra när vi är hemma igen -på tisdag närmare bestämt. Hej så länge👋🏻

(Juste, Elviras dagar❤️👇🏻)
 kvällen och dagen med moster Anna

Hon fick följa med och kolla på Tindras tävling
(null)

I eftermiddags avlöste mormor Anna så nu får hon spendera resten av dagarna där😍

Tack för hjälpen hela familjen 🙌🏻😘❤️

Angelica Wåhlin

Men ååh, vilken himla bra present!